7 Aralık 2012 Cuma

üniversiteler alıncak personel kadroları 2012

Ege Üniversitesi Öğretim Elemanı Alımı – Ege Üniversitesi 3 Öğretim Görevlisi,5 Araştırma Görevlisi Alacak

 

Çankırı Karatekin Üniversitesi Öğretim Elemanı Alımı – Çankırı Karatekin Üniversitesi 5 Öğretim Görevlisi,1 Çevirici Alacak

 

Karabük Üniversitesi Öğretim Elemanı Alımı - Karabük Üniversitesi 1 Araştırma Görevlisi Alacak

 

Erciyes Üniversitesi Öğretim Üyesi Alımı – Erciyes Üniversitesi 3 Öğretim Üyesi Alacak

 

Gazi Üniversitesi Öğretim Elemanı Alımı – Gazi Üniversitesi 1 Öğretim Görevlisi Alacak

 

Dokuz Eylül Üniversitesi Öğretim Elemanı Alımı – Dokuz Eylül Üniversitesi 4 Öğretim Görevlisi Alacak

 

Kafkas Üniversitesi Öğretim Elemanı Alımı – Kafkas Üniversitesi 1 Öğretim Görevlisi Alacak

 

Galatasaray Üniversitesi Öğretim Üyesi Alımı – Galatasaray Üniversitesi 2 Öğretim Üyesi Alacak

 

Boğaziçi Üniversitesi Öğretim Elemanı Alımı – Boğaziçi Üniversitesi 1 Araştırma Görevlisi Alacak

 

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Öğretim Elemanı Alımı – Eskişehir Osmangazi Üniversitesi 3 Öğretim Görevlisi Alacak

 

Gaziosmanpaşa Üniversitesi Öğretim Elemanı Alımı – Gaziosmanpaşa Üniversitesi 14 Öğretim Görevlisi,1 Okutman Alacak

 

Bozok Üniversitesi Öğretim Elemanı Alımı – Bozok Üniversitesi 3 Öğretim Görevlisi,3 Araştırma Görevlisi,1 Okutman,3 Uzman Alacak

 

Siirt Üniversitesi Öğretim Elemanı Alımı – Siirt Üniversitesi 1 Öğretim Görevlisi,1 Okutman Alacak

 

Boğaziçi Üniversitesi Öğretim Üyesi Alımı – Boğaziçi Üniversitesi 3 Öğretim Üyesi Alacak

 

Karabük Üniversitesi Öğretim Üyesi Alımı – Karabük Üniversitesi 3 Öğretim Üyesi Alacak

 

Amasya Üniversitesi Öğretim Üyesi Alımı – Amasya Üniversitesi 1 Öğretim Üyesi Alacak

 

Trakya Üniversitesi Öğretim Elemanı Alımı – Trakya Üniversitesi 1 Öğretim Görevlisi Alacak

 

Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Öğretim Elemanı Alımı – Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi 1 Uzman Alacak

 

Kırklareli Üniversitesi Öğretim Elemanı Alımı – Kırklareli Üniversitesi 2 Araştırma Görevlisi Alacak

 

Gaziantep Üniversitesi Öğretim Elemanı Alımı – Gaziantep Üniversitesi 4 Okutman Alacak

 

Galatasaray Üniversitesi Öğretim Elemanı Alımı – Galatasaray Üniversitesi 1 Öğretim Görevlisi Alacak

 

Gazi Üniversitesi Öğretim Elemanı Alımı – Gazi Üniversitesi 3 Öğretim Görevlisi Alacak

 

Ege Üniversitesi Öğretim Elemanı Alımı – Ege Üniversitesi 6 Araştırma Görevlisi,1 Uzman Alacak

 

Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Öğretim Elemanı Alımı – Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi 3 Öğretim Elemanı Alacak

 

Ordu Üniversitesi Öğretim Üyesi Alımı – Ordu Üniversitesi 19 Öğretim Üyesi Alacak

 

Kocaeli Üniversitesi Öğretim Üyesi Alımı – Kocaeli Üniversitesi 42 Öğretim Üyesi Alacak

 

Yüzüncü Yıl Üniversitesi Öğretim Üyesi Alımı – Yüzüncü Yıl Üniversitesi 55 Öğretim Üyesi Alacak

 

Orta Doğu Teknik Üniversitesi Öğretim Elemanı Alımı – Orta Doğu Teknik Üniversitesi 1 Araştırma Görevlisi Alacak

 

Gebze Yüksek Teknoloji Enstitüsü Öğretim Elemanı Alımı – Gebze Yüksek Teknoloji Enstitüsü 1 Öğretim Görevlisi,4 Araştırma Görevlisi Alacak

 

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Öğretim Elemanı Alımı – Eskişehir Osmangazi Üniversitesi 1 Araştırma Görevlisi Alacak

 

Dumlupınar Üniversitesi Öğretim Elemanı Alımı – Dumlupınar Üniversitesi 12 Araştırma Görevlisi,9 Öğretim Görevlisi Alacak

 

Boğaziçi Üniversitesi Öğretim Elemanı Alımı – Boğaziçi Üniversitesi 3 Araştırma Görevlisi Alacak

 

Bitlis Eren Üniversitesi Öğretim Elemanı Alımı – Bitlis Eren Üniversitesi 1 Araştırma Görevlisi Alacak

 

Adnan Menderes Üniversitesi Öğretim Elemanı Alımı – Adnan Menderes Üniversitesi Araştırma Görevlisi Alacak

 

Ahi Evran Üniversitesi Öğretim Üyesi Alımı – Ahi Evran Üniversitesi 9 Öğretim Üyesi Alacak

 

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Öğretim Üyesi Alımı – Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi 16 Öğretim Üyesi Alacak

 

Ege Üniversitesi Öğretim Üyesi Alımı – Ege Üniversitesi 73 Öğretim Üyesi Alacak

 

Tunceli Üniversitesi Öğretim Üyesi Alımı – Tunceli Üniversitesi 5 Öğretim Üyesi Alacak

 

Sakarya Üniversitesi Öğretim Elemanı Alımı – Sakarya Üniversitesi 3 Öğretim Görevlisi Alacak

 

Hacettepe Üniversitesi Öğretim Elemanı Alımı – Hacettepe Üniversitesi 3 Araştırma Görevlisi Alacak

 

Harran Üniversitesi Öğretim Elemanı Alımı – Harran Üniversitesi 2 Öğretim Görevlisi,11 Araştırma Görevlisi,1 Uzman Alacak

 

Balıkesir Üniversitesi Öğretim Elemanı Alımı – Balıkesir Üniversitesi 1 Öğretim Görevlisi,2 Araştırma Görevlisi,1 Okutman Alacak

 

Marmara Üniversitesi Öğretim Üyesi Alımı – Marmara Üniversitesi 15 Öğretim Üyesi Alacak

 

Abant İzzet Baysal Üniversitesi Öğretim Üyesi Alımı – Abant İzzet Baysal Üniversitesi 21 Öğretim Üyesi Alacak

 

Gaziantep Üniversitesi Öğretim Üyesi Alımı – Gaziantep Üniversitesi Öğretim Üyesi Alacak

 

Adana Bilim ve Teknoloji Üniversitesi Öğretim Üyesi Alımı – Adana Bilim ve Teknoloji Üniversitesi 13 Öğretim Üyesi Alacak

 

İnönü Üniversitesi Öğretim Üyesi Alımı – İnönü Üniversitesi 41 Öğretim Üyesi Alacak

 

Niğde Üniversitesi Öğretim Üyesi Alımı – Niğde Üniversitesi 11 Öğretim Üyesi Alacak

 

Amasya Üniversitesi Öğretim Üyesi Alımı – Amasya Üniversitesi 1 Profesör Alacak









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder